Gyakran feltett kérdések

Hogyan vásároljunk a Danea.sk oldalon?

Az oldalon való vásárlás nagyon egyszerű. Válassza ki a modellt, amely tetszik Önnek, a méretet, melyet általában visel, vagy nézze meg a „Mérettáblázatot“ és a mérés alapján válassza ki a megfelelőt. Fejezze be a vásárlást, a postaköltséget nem számolunk fel, már csak meg kell várni a futárt az Ön csomagjával.

Hogy válasszuk ki a megfelelő méretet?

Az oldalon található „Mérettáblázat“ menüpont alatt egy mérési útmutatót talál, mely segít kiválasztani az Ön méretét. Ne aggódjon, ha a kiválasztott cipőméret nem megfelelő, ha 15 napon belül visszaküldi, visszakapja a cipő árát, és  a kézbesítéstől számított 200 napon belül pedig kicseréljük Önnek a terméket.

Hogyan fizethetek?

A fizetés módjai: utánvételes fizetés, banki átutalás és hitelkártyával való fizetés. Válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt!

Változtathatok-e utólag a megrendelésen?

Természetesen, lépjen kapcsolatba velünk a megadott telefonszámon, ill. e-mail címen, és mi örömmel megváltoztatjuk az Ön megrendelését.

Mennyi a megrendelés kézbesítési ideje?

Mivel nálunk a termékek többsége raktárunkban is megtalálható, ezért a szállítási határidő max.14 nap.

Kézbesítési helyként kötelező a lakhelyem címét megadni?

A szállítást futárszolgálat segítségével oldjuk meg, amely a megrendelést tetszőleges címre viszi ki. Ha Ön a nap folyamán 08:00 – 17:00 közt a munkahelyén tartózkodik, vagy olyan címen, mely nem azonos a lakhelyével, akkor azt a címet tüntesse fel a kézbesítés helyeként. A futár könnyebben megtalálja Önt, és a megrendelt árut is előbb veheti kézbe.  

Mennyi a postaköltség?

A megemelt postaköltség ideiglenesen 2 EUR, ha a megrendelés értéke nem haladja meg a 20 EUR összeget. Csere vagy visszaküldés esetén nem számolunk fel postaköltséget. Ez azt jelenti, ha Ön visszaküldi a cipőt, akkor a postaköltséget mi álljuk.

Személyesen is átvehetem a megrendelt árut?

Igen, amint az Ön által megrendelt áru készen áll az elvitelre. Erről e-mailben értesítjük, és személyesen átveheti, az AD Property, s.r.o., Stará Vajnorská 11, Pozsony címen. 

Hogyan küldhetem vissza az átvett, kifizetett árut?

Kitölti az oldalunkon megtalálható reklamációs nyomtatványt, és ingyenesen visszaküldi a címünkre. A nyomtatványon tüntesse fel, mit szeretne az áruval – visszaadni, kicserélni, reklamálni.

Hogyan küldhetem vissza a cipőt ingyenesen?

A csomagban talál egy nyomtatványt rajta a mi címünkkel (mint fogadó fél). Hívja fel a futárszolgálatot a megadott telefonszámon, a futár felveszi a csomagot, és Ön nem fizet semmit.

Mi a helyzet akkor, ha nincs raktáron az összes általam megrendelt áru?

Előfordulhat, hogy a gyors kézbesítés miatt valamely áru átmenetileg nincs raktáron. Ebben az esetben a megrendelése alapján elküldjük Önnek a raktáron megtalálható árut, a hiányzó tételeket később kézbesítjük. A postaköltség ilyen esetben minket terhel, Önnek INGYENES.